Zobrazit minimální záznam

Use of Mnemonics at University



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorMichal Černý
dc.date.accessioned2021-02-03T23:51:34Z
dc.date.available2021-02-03T23:51:34Z
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifierKOS-884679704105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/93073
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou učení studentů vysokých škol, paměti a mnemotechnik. Teoretická část má za cíl shrnout a definovat nejdůležitější termíny v této oblasti. Tento cíl je dosažen pomocí analýzou primárních a sekundárních dat z odborné literatury. Praktická část obsahuje dotazníkový výzkum a experiment. Výzkum je kvalitativní a má za úkol zjistit, jaké typy učení studenti vysokých škol nejčastěji využívají a jaké jsou jejich znalosti a zkušenosti s mnemotechnikami. Experiment má za úkol otestovat paměť náhodně vybraných studentů a porovnat ji s použitím mnemotechnik a bez nich. Cílem experimentu je zjistit míru efektivity využívání mnemotechnik.cze
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with issues of learning of university students, memory and mnemonics. The theoretical part aims in summarizing and defining main terms in this area. This is achieved by analyzing of primary and secondary data from literature. The practical part includes questionnaire research and experiments. The research is qualitative and seeks to find out what types of learning university students use most and what their knowledge and experience with mnemonics is. The aim of the experiment is to test the memory of randomly selected students and compare it with and without mnemonic placement. The goal of experiment is to assess effectiveness of the use of mnemonics.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMnemotechnikycze
dc.subjectpaměťcze
dc.subjectučenícze
dc.subjectzapomínánícze
dc.subjectMnemonicseng
dc.subjectmemoryeng
dc.subjectlearningeng
dc.subjectforgettingeng
dc.titleVyužívání mnemotechnik na vysoké školecze
dc.titleUse of Mnemonics at Universityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeEmrová Lenka
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantorinstitut pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam