Zobrazit minimální záznam

Introduction of CRM to the manufacturing company



dc.contributor.advisorKavan Michal
dc.contributor.authorVeronika Benešová
dc.date.accessioned2021-01-30T23:51:15Z
dc.date.available2021-01-30T23:51:15Z
dc.date.issued2021-01-30
dc.identifierKOS-985499464405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/92959
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zavedením CRM do výrobní společnosti. V teoretické části je úkolem obecné seznámení se CRM, jeho přínosy a překážkami. Jak se měří úroveň CRM a aktuální trendy. Druhá část popisuje společnost BENEŠ a LÁT a.s, základní informace a finanční analýzu za posledních 5 let. Následně je představen software Karat, v kterém bude CRM řízeno. Praktická část analyzuje aktuální stav CRM ve společnosti, jaké jsou cíle a jak se na nich pracuje. Poslední částí jsou praktická doporučení pro další kroky CRM.cze
dc.description.abstractThe thesis deals with introduction of CRM to the manufacturing company. The theoretical part contains general introduction of CRM, benefits and obstacles. How to measure CRM level and current trends. The second part describes the company BENEŠ and LÁT a.s., basic information and financial analysis for the last 5 years. Than the Karat software is introduced in which the CRM will be controlled. The practical part analyzes the current state of CRM in the company. What are the goals and how to achieve them. The last part contains practical recommendations for the CRM.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectCRMcze
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkycze
dc.subjectzákazníkcze
dc.subjectB-2-Bcze
dc.subjectBENEŠ a LÁT a.s.cze
dc.subjectKarat softwarecze
dc.subjectCRMeng
dc.subjectcustomer relationship managementeng
dc.subjectcustomereng
dc.subjectB-2-Beng
dc.subjectBENEŠ and LÁT a.s.eng
dc.subjectKarat softwareeng
dc.titleZavedení CRM do výrobní společnosticze
dc.titleIntroduction of CRM to the manufacturing companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeVaniš Ladislav
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika podnikucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeStrojní inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam