Zavedení CRM do výrobní společnosti
Introduction of CRM to the manufacturing company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Veronika Benešová
Supervisor
Kavan Michal
Opponent
Vaniš Ladislav
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zavedením CRM do výrobní společnosti. V teoretické části je úkolem obecné seznámení se CRM, jeho přínosy a překážkami. Jak se měří úroveň CRM a aktuální trendy. Druhá část popisuje společnost BENEŠ a LÁT a.s, základní informace a finanční analýzu za posledních 5 let. Následně je představen software Karat, v kterém bude CRM řízeno. Praktická část analyzuje aktuální stav CRM ve společnosti, jaké jsou cíle a jak se na nich pracuje. Poslední částí jsou praktická doporučení pro další kroky CRM. The thesis deals with introduction of CRM to the manufacturing company. The theoretical part contains general introduction of CRM, benefits and obstacles. How to measure CRM level and current trends. The second part describes the company BENEŠ and LÁT a.s., basic information and financial analysis for the last 5 years. Than the Karat software is introduced in which the CRM will be controlled. The practical part analyzes the current state of CRM in the company. What are the goals and how to achieve them. The last part contains practical recommendations for the CRM.
Collections
- Diplomové práce - 12138 [166]