Zobrazit minimální záznam

Socio-economic impacts of hydrogen use in transport



dc.contributor.advisorŽilka Miroslav
dc.contributor.authorJan Sekera
dc.date.accessioned2020-09-04T13:59:26Z
dc.date.available2020-09-04T13:59:26Z
dc.date.issued2020-09-02
dc.identifierKOS-878589708605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/90298
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na dopady využití vodíku jako paliva v dopravě. Předmětem je popis vodíku jako prvku, technického řešení ve vozidlech a infrastruktury potřebné k provozování těchto vozidel. V práci je zpracována metoda TCO pro srovnání s ostatními automobily na jiná paliva. Dále je provedena SWOT analýza situace v ČR a ve světě a možný rozvoj a jeho bariéry ve střednědobém horizontu. Závěrem jsou shrnuty možné ekonomické, sociální a ekologické dopady při možném hromadném nasazení vodíku v dopravě.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the impacts of using hydrogen as fuel in the transport. The subject is the description of hydrogen, technical solution of hydrogen vehicles and infrastructure necessary to operate these vehicles. To compare hydrogen vehicles with other types of fuel, the TCO method is used. There is SWOT analysis summarizing actual situation in the Czech Republic and description of actual situation in other countries. Possible development and its barriers are also contained in this thesis. In the last chapter the economic, social and enviromental impacts are summarized in case of massive use of hydrogen.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectVodíkcze
dc.subjectpalivový článekcze
dc.subjectspalovací motorcze
dc.subjectemisecze
dc.subjectalternativní pohonycze
dc.subjectvodíková infrastrukturacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectTCO vozidelcze
dc.subjectpozitiva a negativa využití vodíkucze
dc.subjectHydrogeneng
dc.subjectfuel celleng
dc.subjectcombustion engineeng
dc.subjectemissionseng
dc.subjectalternative propulsioneng
dc.subjecthydrogen infrastructureeng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectvehicle TCOeng
dc.subjectpros and cons of using hydrogeneng
dc.titleSocioekonomické dopady využití vodíku v dopravěcze
dc.titleSocio-economic impacts of hydrogen use in transporteng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeStieberová Barbora
theses.degree.disciplinebez oborucze
theses.degree.grantorústav řízení a ekonomiky podnikucze
theses.degree.programmeTeoretický základ strojního inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam