Socioekonomické dopady využití vodíku v dopravě
Socio-economic impacts of hydrogen use in transport
dc.contributor.advisor | Žilka Miroslav | |
dc.contributor.author | Jan Sekera | |
dc.date.accessioned | 2020-09-04T13:59:26Z | |
dc.date.available | 2020-09-04T13:59:26Z | |
dc.date.issued | 2020-09-02 | |
dc.identifier | KOS-878589708605 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10467/90298 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce je zaměřena na dopady využití vodíku jako paliva v dopravě. Předmětem je popis vodíku jako prvku, technického řešení ve vozidlech a infrastruktury potřebné k provozování těchto vozidel. V práci je zpracována metoda TCO pro srovnání s ostatními automobily na jiná paliva. Dále je provedena SWOT analýza situace v ČR a ve světě a možný rozvoj a jeho bariéry ve střednědobém horizontu. Závěrem jsou shrnuty možné ekonomické, sociální a ekologické dopady při možném hromadném nasazení vodíku v dopravě. | cze |
dc.description.abstract | The bachelor thesis is focused on the impacts of using hydrogen as fuel in the transport. The subject is the description of hydrogen, technical solution of hydrogen vehicles and infrastructure necessary to operate these vehicles. To compare hydrogen vehicles with other types of fuel, the TCO method is used. There is SWOT analysis summarizing actual situation in the Czech Republic and description of actual situation in other countries. Possible development and its barriers are also contained in this thesis. In the last chapter the economic, social and enviromental impacts are summarized in case of massive use of hydrogen. | eng |
dc.publisher | České vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum. | cze |
dc.publisher | Czech Technical University in Prague. Computing and Information Centre. | eng |
dc.rights | A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | eng |
dc.rights | Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html | cze |
dc.subject | Vodík | cze |
dc.subject | palivový článek | cze |
dc.subject | spalovací motor | cze |
dc.subject | emise | cze |
dc.subject | alternativní pohony | cze |
dc.subject | vodíková infrastruktura | cze |
dc.subject | SWOT analýza | cze |
dc.subject | TCO vozidel | cze |
dc.subject | pozitiva a negativa využití vodíku | cze |
dc.subject | Hydrogen | eng |
dc.subject | fuel cell | eng |
dc.subject | combustion engine | eng |
dc.subject | emissions | eng |
dc.subject | alternative propulsion | eng |
dc.subject | hydrogen infrastructure | eng |
dc.subject | SWOT analysis | eng |
dc.subject | vehicle TCO | eng |
dc.subject | pros and cons of using hydrogen | eng |
dc.title | Socioekonomické dopady využití vodíku v dopravě | cze |
dc.title | Socio-economic impacts of hydrogen use in transport | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.type | bachelor thesis | eng |
dc.contributor.referee | Stieberová Barbora | |
theses.degree.discipline | bez oboru | cze |
theses.degree.grantor | ústav řízení a ekonomiky podniku | cze |
theses.degree.programme | Teoretický základ strojního inženýrství | cze |
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
-
Bakalářské práce - 12138 [213]