ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Diplomové práce - 12113
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav konstruování a částí strojů
  • Diplomové práce - 12113
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Dynamická analýza ozubených převodů

Dynamic Analysis of Spur Gears

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Jan Flek
Vedoucí práce
Dub Martin
Oponent práce
Petr Karel
Studijní obor
Dopravní, letadlová a transportní technika
Studijní program
Strojní inženýrství
Instituce přidělující hodnost
ústav konstruování a částí strojů



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato práce se zabývá problematikou torzní dynamiky ozubení, vlivem časově proměnlivé tuhosti zubů v záběru a výrobních nepřesností (úchylkou převodového poměru), jakožto vnitřních budících účinků, které mají vliv na celkové výsledky frekvenční analýzy. Součástí práce je také MKP analýza a identifikace tuhosti záběru modelu ozubených kol pro možnost porovnání s teoretickým výpočtem.
 
This thesis deals with the torsion dynamics of gearing, the influence of time-varying meshing stiffness and manufacturing inaccuracies (deviation of the transmission ratio – transmission error) as internal excitation effects on the overall results of frequency analysis. The thesis also includes FEM analysis and stiffness identification of the gear model, for comparison with the theoretical calculation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/90064
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (4.757Mb)
POSUDEK (202.3Kb)
POSUDEK (229.0Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12113 [206]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV