Zobrazit minimální záznam

Design of a Control System for an Autonomous Racecar



dc.contributor.advisorHromčík Martin
dc.contributor.authorMarek Boháč
dc.date.accessioned2020-09-04T13:50:04Z
dc.date.available2020-09-04T13:50:04Z
dc.date.issued2020-08-26
dc.identifierKOS-773337318505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89893
dc.description.abstractV této práci se zabývám popisem návrhu, vývoje a implementace řídícho systému pro první autonomní závodní formuli týmu eForce Driverless pro soutěž Formula Student. Práce se zaměřuje zejména na plánování pohybu, řízení vůči planované trajektorii a s tím související témata jako je jízdní dynamika vozidel, nicméně popisuje i jiné části systému. Plánování pohybu spočívá v nalezení cesty a následném vygenerování reference rychlosti pro každý bod. Podélné řízení je poté zajištěno pomocí PI regulátoru a příčné řízení zajišťuje implementovaný řídící zákon vyvinutý na Stanfordské univerzitě pro DARPA Challenge a auto pojmenované Stanley.cze
dc.description.abstractThis thesis describes the design, development, and implementation of the first autonomous racecar of team eForce Driverless for Formula Student competition. It is mainly focused on motion planning algorithms and trajectory tracking algorithms and related topics such as vehicle dynamics, but it describes other systems as well. The motion planning algorithm consists of a path planning algorithm and a speed reference generator. Trajectory tracking uses Stanley control laws for lateral control and PI regulator for longitudinal control. As part of the thesis, the simulation environment was designed as well. The solution designed in this thesis was then used in Formula Student Online competition and implemented on a smaller platform than the actual racecar to safely test its behavior.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectautonomní vozidlocze
dc.subjectautonomní závoděnícze
dc.subjectsledování trajektoriecze
dc.subjectplánování pohybucze
dc.subjectdynamika vozidlacze
dc.subjectpříčné řízenícze
dc.subjectpodélné řízenícze
dc.subjectformula studentcze
dc.subjectformula student driverlesscze
dc.subjectautonomous vehicleeng
dc.subjectautonomous racingeng
dc.subjecttrajectory trackingeng
dc.subjectmotion planningeng
dc.subjectvehicle dynamicseng
dc.subjectlateral controleng
dc.subjectlongitudinal controleng
dc.subjectformula studenteng
dc.subjectformula student driverlesseng
dc.titleNávrh řídícího systému autonomního závodního vozidlacze
dc.titleDesign of a Control System for an Autonomous Racecareng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVošahlík David
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam