Zobrazit minimální záznam

Realistic Remote Rendering for VR and Mobile Devices



dc.contributor.advisorBittner Jiří
dc.contributor.authorJaroslav Kravec
dc.date.accessioned2020-08-25T22:51:48Z
dc.date.available2020-08-25T22:51:48Z
dc.date.issued2020-08-25
dc.identifierKOS-960815858605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89853
dc.description.abstractKlasické VR poskytujú vysokú kvalitu vizualizácie, ale obmedzujú pohyb užívateľa, keďže sú pripojené k PC káblom a mobilné VR majú iba GPU s relatívne nízkym výkonom. Cieľom práce je dosiahnuť dobrý VR zážitok bez obmedzenia na pohyb: vysoká obnovovacia frekvencia a okamžitá zmena zobrazenia pri zmene polohy hlavy. V našom riešení, scéna je vykresľovaná na vzdialenom výkonnom serveri do viacerých vrstiev, zabalená do jednej textúry, skomprimovaná a s potenciálnou viditeľnou množinou trojuholníkov posielaná klientovi. Klient zobrazuje scénu s vyššou obnovovaciou frekvenciou, ako je aktualizovana zo servera.cze
dc.description.abstractWired VR headsets provide high visual quality, but restrain the user's movement by being connected to PC with cable, and untethered headsets have only mobile GPU, which has relatively low performance. We focus on providing smooth VR experience without restriction on movement: high refresh rate and immediate effect of head movement on the rendering to prevent motion sickness. Video streaming of rendering provides high refresh-rate and quality but can also have high latency. In our approach, the scene is rendered on the server to multiple layers using depth peeling, packed to texture, and with a potentially visible set of triangles streamed to the client. This method supports temporal frame up-sampling and provides low latency. Results show that it is a potential alternative to existing image-based methods and atlas streaming approaches.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvirtualna realitacze
dc.subjectvzdálené vykreslovánícze
dc.subjecttenky klientcze
dc.subjectsledování paprskucze
dc.subjectvirtual realityeng
dc.subjectremote renderingeng
dc.subjectstreamingeng
dc.subjectlow power clientseng
dc.subjectthin clientseng
dc.subjectray tracingeng
dc.titleVzdálené realistické zobrazování pro VR a mobilní zařízenícze
dc.titleRealistic Remote Rendering for VR and Mobile Deviceseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeHendrich Jakub
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu



















Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam