Zobrazit minimální záznam

Employer branding and HR marketing in ManpowerGroup company



dc.contributor.advisorDvořáková Zuzana
dc.contributor.authorGabriela Koděrová
dc.date.accessioned2020-08-20T22:52:59Z
dc.date.available2020-08-20T22:52:59Z
dc.date.issued2020-08-20
dc.identifierKOS-986693178705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89624
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vnímáním značky zaměstnavatele z pohledu zaměstnanců společnosti ManpowerGroup. Cílem práce je analyzovat úroveň využití základních přístupů strategického marketingu v procesu budování značky zaměstnavatele. Přínosem je analýza značky zaměstnavatele na trhu, vycházející z veřejně dostupných databází a vlastního dotazníkového šetření mezi zaměstnanci společnosti. Závěrem práce shrnuje praktická doporučení na využití HR marketingové strategie, která má za cíl pozitivně ovlivnit vnímání společnosti ze strany zaměstnanců.cze
dc.description.abstractThis master thesis aims at the perception of the employer's brand from the perspective of em-ployees of ManpowerGroup. The aim of this work is to analyze the level of use of basic approaches to strategic marketing in the process of building the employer's brand. The benefit is the analysis of the employer's brand on the market, based on publicly available databases and questionnaire survey among company's employees. At the end the thesis summarizes the practical recommendations for the use of HR marketing strategy, which might lead to positive influence of perception of the com-pany's brand by employees.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectZnačka zaměstnavatelecze
dc.subjectHR marketingcze
dc.subjectpersonální prácecze
dc.subjectBrandingeng
dc.subjectemployer brandingeng
dc.subjectHR marketingeng
dc.subjectpersonnel managementeng
dc.titleEmployer branding a HR marketing ve společnosti ManpowerGroupcze
dc.titleEmployer branding and HR marketing in ManpowerGroup companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMakovská Nikola
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam