Zobrazit minimální záznam

Forms of Marketing Promotion at AAA AUTO



dc.contributor.advisorJirkovská Blanka
dc.contributor.authorNikol Zimlová
dc.date.accessioned2020-08-19T22:51:40Z
dc.date.available2020-08-19T22:51:40Z
dc.date.issued2020-08-19
dc.identifierKOS-1085735651805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/89542
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve společnosti AAA AUTO s podrobnějším rozborem firemní propagace. Hlavním cílem práce je veškeré zanalyzování marketingových aktivit firmy. Vedlejším cílem se následně stává podrobit tuto analýzu dotazníkovému šetření. Práce je rozdělena na úvod, teoretickou část, praktickou část a závěr. Teoretická část je zpracována formou literární rešerše věnující se především problematice marketingu, marketingového mixu a hlouběji formám propagace. V úvodu praktické části je představena společnost AAA AUTO a následně aplikovány dílčí složky propagace. Kde je hlavní důraz kladen na reklamu, online komunikaci, osobní prodej či partnerské spolupráce. V závěru práce jsou shrnuty získané poznatky.cze
dc.description.abstractThe bachelor’s thesis deals with the analysis of the marketing mix in the company AAA AUTO with a more detailed analysis of corporate promotion. The main work is all the analysis of marketing activities of the company. The secondary goal that becomes to subject this analysis to a questionnaire survey. The work is divided into an introduction, a theoretical part, a practical part and a conclusion. The theoretical part is processed in the formo f literary scaffoiding dealing primarily with issues of marketing, marketing mix and deeper forms of promotion. In the introduction to the practical part, the company AAA AUTO is introduced and then the partial components of promotion are applied. Where the main emphasis is on advertising, online communication, personal sales or partnerships. At the end of the work are summarized the findings.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectsponzoringcze
dc.subjectosobní prodejcze
dc.subjectMarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectadvertisementeng
dc.subjectsponsoringeng
dc.subjectpersonal saleeng
dc.titleFormy marketingové propagace společnosti AAA AUTOcze
dc.titleForms of Marketing Promotion at AAA AUTOeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam