Zobrazit minimální záznam

Uhersko railway station highway overpass



dc.contributor.advisorFoglar Marek
dc.contributor.authorMartin Neradílek
dc.date.accessioned2020-06-29T22:52:19Z
dc.date.available2020-06-29T22:52:19Z
dc.date.issued2020-06-29
dc.identifierKOS-781239151705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88934
dc.description.abstractTato práce se zabývá návrhem dálničního mostu přes železniční stanici v obci Uhersko. Ze 4 navržených variant je vybráno řešení se síťovým obloukem s předpjatou betonovou mostovkou, kterým se zabývá tato bakalářská práce. Rešerše se v návaznosti na vybranou variantu věnuje obloukovým mostům s dolní mostovkou a porovnání různých uspořádání závěsů. Praktická část se zabývá konkrétním návrhem mostu se síťovým obloukem, který je předběžně posouzen v definitivním působení na konci životnosti. Poslední kapitola je zaměřena na postup výstavby, který je variantně navržen metodou podélného vysouvání a metodou rotace. Obě složité metody jsou zvoleny na základě požadavku na minimalizaci výluk na železniční trati. Na závěr jsou oba postupy porovnány a je zvolena výsledná metoda pro výstavbu mostu.cze
dc.description.abstractThis thesis presents the design of a highway bridge over the railway station in Uhersko municipality. There are 4 variants from which a final variant is chosen, presenting the solution with network arch with prestressed concrete tie, discussed in this thesis. Following the selected variant, the research focuses on tied arch bridges and compares different types of hanger arrangement. The practical part deals with a specific design of a bridge with network arch, which has been preliminary assessed in the final stage of lifetime period. The last chapter presents the process of construction, which is alternatively designed by a method of longitudinal launching and a method of rotation. Both complicated methods were chosen based on the requirement of minimalization of traffic closures on the railway. The conclusion compares both and choses the final method for construction.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectDálniční mostcze
dc.subjectmost přes železniční traťcze
dc.subjectobloukový mostcze
dc.subjectobloukový most s dolní mostovkoucze
dc.subjectsíťový obloukcze
dc.subjecttechnologie výstavbycze
dc.subjectpodélné vysouvánícze
dc.subjectmetoda rotacecze
dc.subjectHighway bridgeeng
dc.subjectbridge over the railwayeng
dc.subjectarch bridgeeng
dc.subjecttied-arch bridgeeng
dc.subjectnetwork arch bridgeeng
dc.subjectconstruction methodseng
dc.subjectlongitudinal launchingeng
dc.subjectmethod of rotationeng
dc.titleDálniční most přes ŽST Uherskocze
dc.titleUhersko railway station highway overpasseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeStempák David
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam