Zobrazit minimální záznam

Viaduct at bypass of Plzeň



dc.contributor.advisorŠafář Roman
dc.contributor.authorLucie Navarová
dc.date.accessioned2020-06-29T22:52:19Z
dc.date.available2020-06-29T22:52:19Z
dc.date.issued2020-06-29
dc.identifierKOS-781239151305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88932
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení mostní konstrukce na městském okruhu v Plzni. Celková délka mostu je 219,945 m, most je možno rozdělit na část „estakáda“ a na most přes řeku Mži. Bakalářská práce obsahuje varianty řešení mostu přes řeku, výběr výsledné varianty, kterým je oblouková konstrukce o rozpětí 26,750+31,000+96,630+31,000+26,750 m a podrobnější rozpracování této konstrukce. Mostní konstrukce je monolitická železobetonová, mostovka je jednotrámová z dodatečně předpjatého betonu. Pilíře i vzpěry jsou s mostovkou propojeny rámově, pouze na přechodovém pilíři a na koncové opěře je mostovka uložena na hrncových ložiscích. Obsahem práce je technická zpráva, statický výpočet a přehledné výkresy.cze
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is design of a bridge on the city motorway circuit at Pilsen. The overall length of the bridge is 219,945 m, the whole structure can be divided into a part ‘viaduct’ and a part of the bridge over Mže river. This bachelor thesis contains variants of the arrangement of the bridge over the river, the choice of the final solution, which is an arch structure of the spans of 26,750+31,000+96,630+31,000+ 26,750 m m and a more detailed elaboration of this structure. The bridge structure is cast-in-situ, the bridge deck is a single-beam structure made of post-tensioned concrete. Piers and struts are connected to the bridge deck by frame corners, except for the transition pier and the end abutment, where the bridge deck is laid on pot bearings. The content of this work is technical report, structural design and drawings.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectestakádacze
dc.subjectpředpjatý betoncze
dc.subjectsilniční mostcze
dc.subjectobloukový mostcze
dc.subjectměstský okruhcze
dc.subjectviaducteng
dc.subjectprestressed concreteeng
dc.subjectroad bridgeeng
dc.subjectarch bridgeeng
dc.subjectmotorway circuiteng
dc.titleEstakáda na obchvatu Plzněcze
dc.titleViaduct at bypass of Plzeňeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeCihlář Radim
theses.degree.disciplineKonstrukce a dopravní stavbycze
theses.degree.grantorkatedra betonových a zděných konstrukcícze
theses.degree.programmeStavební inženýrstvícze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam