Estakáda na obchvatu Plzně
Viaduct at bypass of Plzeň
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Lucie Navarová
Supervisor
Šafář Roman
Opponent
Cihlář Radim
Field of study
Konstrukce a dopravní stavbyStudy program
Stavební inženýrstvíInstitutions assigning rank
katedra betonových a zděných konstrukcíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Předmětem této bakalářské práce je návrh a posouzení mostní konstrukce na městském okruhu v Plzni. Celková délka mostu je 219,945 m, most je možno rozdělit na část „estakáda“ a na most přes řeku Mži. Bakalářská práce obsahuje varianty řešení mostu přes řeku, výběr výsledné varianty, kterým je oblouková konstrukce o rozpětí 26,750+31,000+96,630+31,000+26,750 m a podrobnější rozpracování této konstrukce. Mostní konstrukce je monolitická železobetonová, mostovka je jednotrámová z dodatečně předpjatého betonu. Pilíře i vzpěry jsou s mostovkou propojeny rámově, pouze na přechodovém pilíři a na koncové opěře je mostovka uložena na hrncových ložiscích. Obsahem práce je technická zpráva, statický výpočet a přehledné výkresy. The aim of this bachelor thesis is design of a bridge on the city motorway circuit at Pilsen. The overall length of the bridge is 219,945 m, the whole structure can be divided into a part ‘viaduct’ and a part of the bridge over Mže river. This bachelor thesis contains variants of the arrangement of the bridge over the river, the choice of the final solution, which is an arch structure of the spans of 26,750+31,000+96,630+31,000+ 26,750 m m and a more detailed elaboration of this structure. The bridge structure is cast-in-situ, the bridge deck is a single-beam structure made of post-tensioned concrete. Piers and struts are connected to the bridge deck by frame corners, except for the transition pier and the end abutment, where the bridge deck is laid on pot bearings. The content of this work is technical report, structural design and drawings.
Collections
- Bakalářské práce - 11133 [560]