Kyberšikana na vybraných středních školách
Cyberbullying at Selected Secondary Schools
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Petr Kudlačík
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Synek Pavel
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce je věnována problematice kybernetické šikany (kyberšikany) u středoškolské mládeže. V teoretické části je vysvětlen pojem „kyberšikana“, její příčiny, důsledky a možnosti prevence. Praktická část je založena na realizaci empirického šetření pomocí písemných dotazníků. Cílem provedeného výzkumného šetření je zjištění, jaké mají studenti středních škol povědomí o problematice kyberšikany, jaké jsou jejich osobní zkušenosti s daným fenoménem i jaký je jejich postoj k prevenci kyberšikany. Zároveň je navrženo pro školy doporučení, jakým způsobem výskyt kyberšikany snížit. The bachelor thesis is devoted to the issue of cyberbullying in high school youth. The theoretical part explains the term "cyberbullying", its causes, consequences and prevention options. The practical part is based on carrying out empirical investigations using written questionnaires. The aim of the research is to find out how are high school students aware of the issue of cyberbullying, their personal experiences with this phenomenon and their attitude towards the prevention of cyberbullying. At the same time, a recommendation on how to reduce the incidence of cyberbullying is proposed for schools.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1271]