Návrh komunikační kampaně pro personální agenturu
Proposal of Communication Campaign for Recruitment Agency
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Sofie Hanusová
Vedoucí práce
Jílková Petra
Oponent práce
Králová Petra
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro personální agenturu XY, která se zaměřuje na akvizici technických odborníků. V rámci této kampaně je zohledňováno zadání personální agentury XY, která si přála zapojit do sdělení faktor zaměstnaneckých benefitů jakožto jednu z forem nenárokové složky mzdy. Samotnému návrhu komunikační kampaně předchází provedení a vyhodnocení nereprezentativního kvantitativního marketingového průzkumu s cílem určit, jak významnou roli hrají při výběru pracovních pozic zaměstnanecké benefity a které benefity jsou preferovány technickými odborníky. Výzkumný vzorek v rámci marketingového výzkumu byl stanoven ve věkovém rozmezí 18-50 let. Následně byla v souladu s momentálně využívanými nástroji personální agentury a vyčleněného rozpočtu na marketingové aktivity navrhnuta komunikační kampaň, která má za cíl zvýšení počtu reagujících uchazečů na pracovní pozice inzerovaných na webových stránkách personální agentury. The main aim of this thesis is to propose and create a communication campaign for a personal agency XY, which focuses on recruitment of technical workers. Within this campaign we take into account the assignment of personal agency XY which wishes to communicate the employee benefits as one of the forms of non-demand component of wages. The actual proposal of the campaign was created based on an evaluation of non-representative quantitative marketing research. The main aim is to determine how important the employee benefits are while looking for and choosing a working position and which benefits are preferred by technically oriented workers. The respondents chosen for this research are in between the ages of 18-50 years old. Using the budget given by the company and their marketing tools, there is a campaign proposal which is designed to increase the amount of responding candidates of different positions that are advertised on the website of the personal agency.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [905]