Zobrazit minimální záznam

Proposal of Communication Campaign for Recruitment Agency



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorSofie Hanusová
dc.date.accessioned2020-06-21T22:51:33Z
dc.date.available2020-06-21T22:51:33Z
dc.date.issued2020-06-21
dc.identifierKOS-878879646605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88402
dc.description.abstractHlavním cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň pro personální agenturu XY, která se zaměřuje na akvizici technických odborníků. V rámci této kampaně je zohledňováno zadání personální agentury XY, která si přála zapojit do sdělení faktor zaměstnaneckých benefitů jakožto jednu z forem nenárokové složky mzdy. Samotnému návrhu komunikační kampaně předchází provedení a vyhodnocení nereprezentativního kvantitativního marketingového průzkumu s cílem určit, jak významnou roli hrají při výběru pracovních pozic zaměstnanecké benefity a které benefity jsou preferovány technickými odborníky. Výzkumný vzorek v rámci marketingového výzkumu byl stanoven ve věkovém rozmezí 18-50 let. Následně byla v souladu s momentálně využívanými nástroji personální agentury a vyčleněného rozpočtu na marketingové aktivity navrhnuta komunikační kampaň, která má za cíl zvýšení počtu reagujících uchazečů na pracovní pozice inzerovaných na webových stránkách personální agentury.cze
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to propose and create a communication campaign for a personal agency XY, which focuses on recruitment of technical workers. Within this campaign we take into account the assignment of personal agency XY which wishes to communicate the employee benefits as one of the forms of non-demand component of wages. The actual proposal of the campaign was created based on an evaluation of non-representative quantitative marketing research. The main aim is to determine how important the employee benefits are while looking for and choosing a working position and which benefits are preferred by technically oriented workers. The respondents chosen for this research are in between the ages of 18-50 years old. Using the budget given by the company and their marketing tools, there is a campaign proposal which is designed to increase the amount of responding candidates of different positions that are advertised on the website of the personal agency.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectMarketingová komunikacecze
dc.subjectKomunikační mixcze
dc.subjectKomunikační kampaňcze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectMarketing Communicationeng
dc.subjectCommunication Mixeng
dc.subjectCommunication Campaigneng
dc.titleNávrh komunikační kampaně pro personální agenturucze
dc.titleProposal of Communication Campaign for Recruitment Agencyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKrálová Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam