Zobrazit minimální záznam

Forecast of e-Sport



dc.contributor.advisorŠtědroň Bohumír
dc.contributor.authorDaniel Erlich
dc.date.accessioned2020-06-19T22:52:46Z
dc.date.available2020-06-19T22:52:46Z
dc.date.issued2020-06-19
dc.identifierKOS-1086045264405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88312
dc.description.abstractHlavním cílem této diplomové práce je obeznámit publikum s velikostí a obsahem elektronického sportu, jeho historickým vývojem a predikcí do roku 2030. První kapitoly popisují videoherní trh a zaměřují se na e-sport z hlediska definic, charakteristik herních organizací, sledovanosti, kryptoměny, platforem a České republiky. Stěžejní část práce vychází z provedené analýzy videoherního trhu, která se orientuje hlavně na základní finanční a demografické ukazatele, a je využita pro prognózu vývoje elektronického sportu. Za pomoci kvalitativních a kvantitativních metod je odhadnut budoucí vývoj a jeho možné směřování do roku 2030. Poslední kapitola je využita k aktuálnímu tématu COVID-19, kde je prostřednictvím případové studie e-sport zasazen do aktuální ekonomické krize.cze
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is to acquaint the audience with the size and content of electronic sport, its historical development and predictions. The first chapters describe the video game market and focus on e-sports in terms of definitions, characterstics of game organizations, viewership, cryptocurrency, platforms and Czech Republic. The main part of the work is based on the analysis of the video game market, which focuses mainly on basic financial and demographic indicators, and is used to forecast the development of electronic sports. With the help of qualitative and quantitative methods, the future development and its possible direction to 2030 is estimated. The last chapter is used for the current topic of COVID-19, where through a case study e-sport is embedded in the current economic crisis.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectelektronický sportcze
dc.subjecte-sportcze
dc.subjectprogamingcze
dc.subjectkompetitivní hranícze
dc.subjectdigitální hrycze
dc.subjectprognózacze
dc.subjectpredikcecze
dc.subjectvývojcze
dc.subjectanalýza trhucze
dc.subjectvideohrycze
dc.subjectherní organizacecze
dc.subjectelectronic sportseng
dc.subjecte-sportseng
dc.subjectprogamingeng
dc.subjectcompetitive gamingeng
dc.subjectdigital gameseng
dc.subjectvideo gameseng
dc.subjectgaming organizationseng
dc.subjectforecastingeng
dc.subjectpredictioneng
dc.subjectdevelopmenteng
dc.subjectmarket analysiseng
dc.titlePrognóza vývoje e-sportucze
dc.titleForecast of e-Sporteng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeProcházka Jan
theses.degree.grantoroddělení ekonomických studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam