Show simple item record

Proposal of optimization of customer satisfaction measurement in selected company.



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorVít Litoš
dc.date.accessioned2020-06-18T22:53:31Z
dc.date.available2020-06-18T22:53:31Z
dc.date.issued2020-06-18
dc.identifierKOS-1086045428405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88230
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího systému měření zákaznické spokojenosti ve vybrané společnosti. Samotný text a závěry práce jsou zpracovány na základě relevantní zahraniční a tuzemské odborné literatury a přímých konzultacích s pracovníky analyzované společnosti. Autor závěrečné práce doplňuje výzkum o vlastní zkušenosti a navazuje tak na projektovou práci v rámci dlouhodobého zaměstnaneckého úvazku ve společnosti.cze
dc.description.abstractThe goal of the diploma thesis is to propose of recommendations to impro-ve the existing system of measuring customer satisfaction in a selected compa-ny. The text itself and the conclusions of the research are supported by both relevant international and domestic research and by direct consultations with em-ployees of the analyzed company. The author of the diploma thesis complements the research with his own experience gained through a project project work within a long-term em-ployment in the company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectObchodcze
dc.subjectSpokojenostcze
dc.subjectZkušenostcze
dc.subjectZákazníkcze
dc.subjectZákaznická cestacze
dc.subjectTouchpointcze
dc.subjectCSATcze
dc.subjectNPScze
dc.subjectKPIcze
dc.subjectRetaileng
dc.subjectSatisfactioneng
dc.subjectExperienceeng
dc.subjectCustomereng
dc.subjectCustomer journeyeng
dc.subjectTouchpointeng
dc.subjectCSATeng
dc.subjectNPSeng
dc.subjectKPIeng
dc.titleNávrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.cze
dc.titleProposal of optimization of customer satisfaction measurement in selected company.eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeFialová Martina
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Files in this item





This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record