ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Masarykův ústav vyšších studií
  • katedra managementu
  • Diplomové práce - 32116
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.

Proposal of optimization of customer satisfaction measurement in selected company.

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Vít Litoš
Vedoucí práce
Králová Petra
Oponent práce
Fialová Martina
Studijní program
Projektové řízení inovací
Instituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studií



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího systému měření zákaznické spokojenosti ve vybrané společnosti. Samotný text a závěry práce jsou zpracovány na základě relevantní zahraniční a tuzemské odborné literatury a přímých konzultacích s pracovníky analyzované společnosti. Autor závěrečné práce doplňuje výzkum o vlastní zkušenosti a navazuje tak na projektovou práci v rámci dlouhodobého zaměstnaneckého úvazku ve společnosti.
 
The goal of the diploma thesis is to propose of recommendations to impro-ve the existing system of measuring customer satisfaction in a selected compa-ny. The text itself and the conclusions of the research are supported by both relevant international and domestic research and by direct consultations with em-ployees of the analyzed company. The author of the diploma thesis complements the research with his own experience gained through a project project work within a long-term em-ployment in the company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/88230
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.725Mb)
PRILOHA (1.335Mb)
POSUDEK (136.6Kb)
POSUDEK (1.009Mb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 32116 [921]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV