ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Návrh optimalizace měření spokojenosti zákazníků ve vybrané společnosti.

Proposal of optimization of customer satisfaction measurement in selected company.

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Vít Litoš
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Fialová Martina
Study program
Projektové řízení inovací
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Cílem diplomové práce je navrhnout doporučení pro zlepšení stávajícího systému měření zákaznické spokojenosti ve vybrané společnosti. Samotný text a závěry práce jsou zpracovány na základě relevantní zahraniční a tuzemské odborné literatury a přímých konzultacích s pracovníky analyzované společnosti. Autor závěrečné práce doplňuje výzkum o vlastní zkušenosti a navazuje tak na projektovou práci v rámci dlouhodobého zaměstnaneckého úvazku ve společnosti.
 
The goal of the diploma thesis is to propose of recommendations to impro-ve the existing system of measuring customer satisfaction in a selected compa-ny. The text itself and the conclusions of the research are supported by both relevant international and domestic research and by direct consultations with em-ployees of the analyzed company. The author of the diploma thesis complements the research with his own experience gained through a project project work within a long-term em-ployment in the company.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/88230
View/Open
PLNY_TEXT (3.725Mb)
PRILOHA (1.335Mb)
POSUDEK (136.6Kb)
POSUDEK (1.009Mb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [911]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV