Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign in the Selected Non-profit Organization



dc.contributor.advisorJílková Petra
dc.contributor.authorTereza Hrušková
dc.date.accessioned2020-06-17T22:52:16Z
dc.date.available2020-06-17T22:52:16Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifierKOS-1086045373205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88110
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá neziskovou organizací a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit neziskové organizace a návrh komunikační kampaně. Teoretická část je zaměřena na marketing, neziskový sektor a na teoretická východiska pro návrh komunikační kampaně v kontextu neziskové organizace. V praktické části práce je popsána vybraná nezisková organizace, analýza současného stavu vybrané neziskové organizace, marketingová sonda v podobě dotazníkového průzkumu a strukturovaných rozhovorů a také návrh komunikační kampaně, který organizaci zajistí rozšíření povědomí o organizaci, vybudování větší sledovanosti na sociálních sítích a také zvýšení počtu zaregistrovaných osob v Klubu přátel.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a non-profit organization and its communication activities. The main goal of the diploma thesis is the analysis of the current state of communication activities of a non-profit organization and the design of a communication campaign. The theoretical part is focused on marketing, the non-profit sector and the theoretical basis for the design of a communication campaign in the context of a non-profit organization. The practical part of the work describes a selected non-profit organization, a marketing probe in the form of a questionnaire survey and structured interviews and also a proposal for a communication campaign, which will ensure the awareness of the organization, building more viewership on social networks and also an increase of the numbers of registered persons in the Friends´ Club.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectneziskový sektorcze
dc.subjectnezisková organizacecze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectcommuni-cation mixeng
dc.subjectnon – profit sectoreng
dc.subjectnon – profit organizationeng
dc.titleKomunikační kampaň ve vybrané neziskové organizacicze
dc.titleCommunication Campaign in the Selected Non-profit Organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeFrýdecká Andeltová Monika
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam