Komunikační kampaň ve vybrané neziskové organizaci
Communication Campaign in the Selected Non-profit Organization
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Tereza Hrušková
Supervisor
Jílková Petra
Opponent
Frýdecká Andeltová Monika
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá neziskovou organizací a jejími komunikačními aktivitami. Hlavním cílem diplomové práce je analýza současného stavu komunikačních aktivit neziskové organizace a návrh komunikační kampaně. Teoretická část je zaměřena na marketing, neziskový sektor a na teoretická východiska pro návrh komunikační kampaně v kontextu neziskové organizace. V praktické části práce je popsána vybraná nezisková organizace, analýza současného stavu vybrané neziskové organizace, marketingová sonda v podobě dotazníkového průzkumu a strukturovaných rozhovorů a také návrh komunikační kampaně, který organizaci zajistí rozšíření povědomí o organizaci, vybudování větší sledovanosti na sociálních sítích a také zvýšení počtu zaregistrovaných osob v Klubu přátel. The diploma thesis deals with a non-profit organization and its communication activities. The main goal of the diploma thesis is the analysis of the current state of communication activities of a non-profit organization and the design of a communication campaign. The theoretical part is focused on marketing, the non-profit sector and the theoretical basis for the design of a communication campaign in the context of a non-profit organization. The practical part of the work describes a selected non-profit organization, a marketing probe in the form of a questionnaire survey and structured interviews and also a proposal for a communication campaign, which will ensure the awareness of the organization, building more viewership on social networks and also an increase of the numbers of registered persons in the Friends´ Club.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]