Zobrazit minimální záznam

Communication Campaign of Chosen Company



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorLukáš Koděra
dc.date.accessioned2020-06-17T22:52:11Z
dc.date.available2020-06-17T22:52:11Z
dc.date.issued2020-06-17
dc.identifierKOS-988758925005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/88106
dc.description.abstractCílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň s využitím media plánu. Návrh této komunikační kampaně zefektivní komunikaci vybraného podniku s jeho zákazníky. Vybraným podnikem je Dům zdraví “U Pramene“ a.s. sídlící v centru Poděbrad a nabízející komerční prostory k pronájmu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje a definuje marketingové pojmy spojené s tématem diplomové práce. V praktické části jsou všechny odborné poznatky aplikovány na vybraný podnik. Součástí tohoto úseku je také marketingový výzkum, který odpovídá na předem stanové výzkumné otázky. Na konci praktické části je vypracovaná nová komunikační kampaň. Tato zrealizovaná kampaň bude přínosem pro vybraný podnik.cze
dc.description.abstractThe master’s thesis aims to create a new communication campaign with the marketing media plan. This communication campaign will make communication with customers more effective. The chosen company is named Dům zdraví “U Pramene” located in the center of small city Poděbrady. This company offers commercial space for rent. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes and defines marketing terms related to the topic of the thesis. The knowledge gained in the previous part is implemented in the second part. There is also the marketing research that answers pre-set research questions. The new communication campaign is created at the end of the practical part. This communication campaign will be a benefit to the chosen company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMarketingcze
dc.subjectkomunikační kampaňcze
dc.subjectmarketingový výzkumcze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectmarketingový media pláncze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectcommunication campaigneng
dc.subjectmarketing researcheng
dc.subjectsituation analysiseng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectmarketing media planeng
dc.titleKomunikační kampaň vybraného podnikucze
dc.titleCommunication Campaign of Chosen Companyeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeProjektové řízení inovacícze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam