Komunikační kampaň vybraného podniku
Communication Campaign of Chosen Company
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Lukáš Koděra
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Jílková Petra
Study program
Projektové řízení inovacíInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Cílem diplomové práce je navrhnout komunikační kampaň s využitím media plánu. Návrh této komunikační kampaně zefektivní komunikaci vybraného podniku s jeho zákazníky. Vybraným podnikem je Dům zdraví “U Pramene“ a.s. sídlící v centru Poděbrad a nabízející komerční prostory k pronájmu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část popisuje a definuje marketingové pojmy spojené s tématem diplomové práce. V praktické části jsou všechny odborné poznatky aplikovány na vybraný podnik. Součástí tohoto úseku je také marketingový výzkum, který odpovídá na předem stanové výzkumné otázky. Na konci praktické části je vypracovaná nová komunikační kampaň. Tato zrealizovaná kampaň bude přínosem pro vybraný podnik. The master’s thesis aims to create a new communication campaign with the marketing media plan. This communication campaign will make communication with customers more effective. The chosen company is named Dům zdraví “U Pramene” located in the center of small city Poděbrady. This company offers commercial space for rent. The thesis is divided into theoretical and practical parts. The theoretical part describes and defines marketing terms related to the topic of the thesis. The knowledge gained in the previous part is implemented in the second part. There is also the marketing research that answers pre-set research questions. The new communication campaign is created at the end of the practical part. This communication campaign will be a benefit to the chosen company.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [895]