Zobrazit minimální záznam

Marketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s.



dc.contributor.advisorŠtěpánek Petr
dc.contributor.authorAdam Kuba
dc.date.accessioned2020-06-14T10:39:49Z
dc.date.available2020-06-14T10:39:49Z
dc.date.issued2020-06-13
dc.identifierKOS-878590301705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87930
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou tvorby marketingové strategie u konkrétní-ho nábytkářského podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část definuje základní pojmy marketingu a marketingového plánování čer-pané z dostupných literárních zdrojů. Informace získané z teoretické části jsou aplikovány v části praktické. Praktická část obsahuje návrh marketingového plánu pro konkrétní firmu na období jednoho roku. Pomocí Porterovy analýzy pěti sil, PESTE a SWOT analýzy je provedena komplexní analýza současného stavu. Na základě marketingového mixu jsou navrženy vhodné metody pro řízení marketingu ve vybrané společnosti. Důraz je kladen zejména na online marketing. Cílem bakalářské práce je vytvoření aplikovatelného marketingového plánu, který je pro podnik přínosem.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with an issue of marketing strategy in a particular furniture company. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. The theoretical part defines basic marketing and marketing planning concepts ob-tained from available written sources. The information gained from the theoretical part is implemented in the practical part. The practical part contains a suggestion of a marketing plan for the particular firm for a one-year period. A complex analysis of the present situation is implemented through Porter´s five forces analysis and PESTE and SWOT analyses. On the basis of a marketing mix, suitable methods for the marketing management in the selected company are proposed. Especially online marketing is emphasised. The aim of the bachelor thesis is to create an applicable marketing plan which is an asset for the company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjectmarketingový pláncze
dc.subjectsituační analýzacze
dc.subjectSWOT analýzacze
dc.subjectPESTE analýzacze
dc.subjectreklamacze
dc.subjectMarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjectmarketing planeng
dc.subjectsituational analysiseng
dc.subjectSWOT analysiseng
dc.subjectPESTE analysiseng
dc.subjectcommercial.  eng
dc.titleMarketingový plán pro firmu PROFIL NÁBYTEK, a.s.cze
dc.titleMarketing Plan for the Company PROFIL NÁBYTEK, a.s.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeŠtědroň Bohumír
theses.degree.disciplineŘízení a ekonomika průmyslového podnikucze
theses.degree.grantoroddělení veřejné správy a regionálních studiícze
theses.degree.programmeEkonomika a managementcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam