Zobrazit minimální záznam

Komplex design of battery testing according to EHK 100



dc.contributor.advisorŠtěch Vojtěch
dc.contributor.authorOndřej Malík
dc.date.accessioned2020-06-11T14:35:59Z
dc.date.available2020-06-11T14:35:59Z
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifierKOS-986690898205
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87872
dc.description.abstractTato diplomová práce se zaměřuje na bateriové systémy elektrických vozidel a především na testování jejich bezpečnost. Nejprve stručně popisuje elektromobilitu jako celek se zaměřením na jednotlivé typy elektrických vozidel. Práce se následně podrobněji věnuje jednotlivým typům bateriových systémů, jejich struktuře a fungování. Dále je rozebrána problematika schvalování baterií elektrických vozidel, kde je zacíleno na zkoušku mechanickým nárazem. Na konci teoretické části jsou popsána rizika, která hrozí při zkoušení baterií. V praktické části je navrhnut proces zkoušení baterií podle předpisu EHK č. 100 spolu s opatřeními, která jsou nutná pro zajištění bezpečnosti.cze
dc.description.abstractThis master thesis focuses on battery systems of electric vehicles and especially on their safety. First, it briefly describes electromobility as a whole, focusing on individual types of electric vehicles. The work then deals in more detail with individual types of battery systems, their structure and operation. Furthermore, the issue of approving batteries of electric vehicles is discussed, where it is aimed at the mechanical impact test. At the end of theri theoretical part, the risks that occur when testing batteries are described. In the practical part, the testing process is proposed together with the measures that are necessary to ensure safety.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbateriové systémycze
dc.subjectbezpečnost bateriícze
dc.subjectEHK/ECE 100cze
dc.subjectelektrická vozidlacze
dc.subjectelektromobilitacze
dc.subjectLi-ion bateriecze
dc.subjectmechanický nárazcze
dc.subjectrizika bateriícze
dc.subjectschvalování bateriícze
dc.subjectbattery systemseng
dc.subjectsafety of batterieseng
dc.subjectEHK/ECE 100eng
dc.subjectelectric vehicleseng
dc.subjectelectromobilityeng
dc.subjectLi-ion batterieseng
dc.subjectmechanical shockeng
dc.subjectbattery riskseng
dc.subjectbattery approvaleng
dc.titleKomplexní návrh dynamického testování baterií podle předpisu EHK 100cze
dc.titleKomplex design of battery testing according to EHK 100eng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček Lukáš
theses.degree.disciplineDopravní systémy a technikacze
theses.degree.grantorústav dopravních prostředkůcze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam