Zobrazit minimální záznam

Application for enhancing cognitive and learning skills and encouraging speech development for children with communication impairment disability



dc.contributor.advisorChludil Jiří
dc.contributor.authorHana Kozáková
dc.date.accessioned2020-06-11T14:34:31Z
dc.date.available2020-06-11T14:34:31Z
dc.date.issued2020-06-11
dc.identifierKOS-762877569705
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87805
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na návrh zábavné aplikace uzpůsobené předškolním dětem s narušenou komunikační schopností. Cílem aplikace je zlepšit kognitivní a učební dovednosti dětí a podpořit jejich rozvoj řeči. V průběhu této diplomové práce se moje zaměření zúžilo především na předškolní děti s vývojovou dysfázií. Práce zkoumá možná omezení z pohledu softwarového vývoje, analyzuje a navrhuje potřebné softwarové řešení: konečnou aplikaci - hru, včetně seznamu specifických nápadů (většinou UX/UI), které pomáhají přizpůsobit hru tak, aby lépe vyhovovala dětem s vývojovou dysfázií. Výsledkem je funkční prototyp hry a uživatelské testování prototypu předškolními dětmi s vývojovou dysfázií i bez vývojové dysfázie a učitelkami z mateřské školycze
dc.description.abstractThis thesis is focused on how to design an entertaining application adjusted for preschool children with communication impairment disability, to enhance children's cognitive and learning skills and encourage speech development. During the work on this thesis, the focus narrowed, especially on preschool children with developmental dysphasia. The thesis analyses possible constraints from the view of software development, analyses appropriate software solutions and designs the final application - game, including the collection of specific features (mostly UX/UI) helping to adjust the game to suit better to children with developmental dysphasia. The outcome is a functional game prototype. Usability testing of the game prototype was done by preschool children with and without developmental dysphasia and by teachers from kindergarten.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectvývojová dysfáziecze
dc.subjectnarušená komunikační schopnostcze
dc.subjectnávrh uživatelského rozhranícze
dc.subjectvzdělávání dětícze
dc.subjectvývoj hercze
dc.subjectRESTcze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectOS Androidcze
dc.subjectProcreatecze
dc.subjecttabletcze
dc.subjectdevelopmental dysphasiaeng
dc.subjectcommunication impairment disabilityeng
dc.subjectuser interface designeng
dc.subjectchildren educationeng
dc.subjectgame developmenteng
dc.subjectRESTeng
dc.subjectUnityeng
dc.subjectOS Androideng
dc.subjectProcreateeng
dc.subjecttableteng
dc.titleAplikace pro podporu kognitivních a vzdělávacích dovedností vývoje řeči pro děti s narušenou komunikační schopnostícze
dc.titleApplication for enhancing cognitive and learning skills and encouraging speech development for children with communication impairment disabilityeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKučerová Barbora
theses.degree.disciplineWebové a softwarové inženýrstvícze
theses.degree.grantorkatedra softwarového inženýrstvícze
theses.degree.programmeInformatikacze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam