Zobrazit minimální záznam

Simulator of wireless tire-pressure sensors



dc.contributor.advisorSojka Michal
dc.contributor.authorMartin Pešek
dc.date.accessioned2020-06-10T13:58:16Z
dc.date.available2020-06-10T13:58:16Z
dc.date.issued2020-06-10
dc.identifierKOS-960824047305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87791
dc.description.abstractCílem této práce bylo vytvořit simulátor sady chytrých bezdrátových ventilků systému pro měření tlaku v pneumatikách auta (TPMS). Tento simulátor se plánuje použít pro potřeby testovacího oddělení ŠKODA AUTO. Tato práce popisuje způsoby analýzy TPMS protokolu ve vozech ŠKODA AUTO a také návrh a průběh realizace TPMS simulátoru založeného na radiofrekvenčním integrovaném obvodu CC1101 a mikrokontroléru STM32F446. Specifikace TPMS protokolu nejsou všeobecně zveřejňovány výrobci a kvůli ochraně duševního vlastnictví je popisujeme pouze částečně. Také jsme vyvinuli se základem v knihovnách Qt vlastní grafické uživatelské prostředí, které doplňuje fyzické zařízení simulátoru o možnost konfigurace z počítače. Implementace se skládá jak z prototypu, tak finální verze vhodné pro menší sériovou výrobu. Naše zařízení bylo úspěšně otestováno v laboratořích ŠKODA AUTO na prototypu nového vozu ŠKODA KODIAQ a bylo předáno k dalšímu užívání.cze
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to create a simulator of a set of smart wireless valves for tire pressure monitoring systems (TPMS). The simulator is planned for use in the testing department of ŠKODA AUTO. The thesis describes the methods of analysis of ŠKODA AUTO vehicles' TPMS protocol, and also the design and the process of realizing the TPMS Simulator based on the CC1101 radiofrequency integrated circuit and STM32F446 microcontroller. The TPMS protocol specification is generally undisclosed by the manufacturers, and due to the intellectual property protection, we describe it only partly. We have also developed a Qt-based Graphical User Interface to accompany the physical simulator device (further referred to as the Transmitter unit) with the possibility of configuration over a computer. The implementation comprises both a prototype device as well as a version suitable for production in smaller series. The device was successfully tested in the ŠKODA AUTO laboratories on a prototype of a new ŠKODA KODIAQ car, and has been handed over for further use.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectTPMScze
dc.subjectSystém měření tlaku v pneumatikáchcze
dc.subjectRDKcze
dc.subjectSTMcze
dc.subjectCANcze
dc.subjectTPMSeng
dc.subjectTire Pressure Monitoring Systemeng
dc.subjectRDKeng
dc.subjectSTMeng
dc.subjectCANeng
dc.titleSimulátor bezdrátových senzorů pro měření tlaku v pneumatikáchcze
dc.titleSimulator of wireless tire-pressure sensorseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKerner Jiří
theses.degree.disciplineKybernetika a robotikacze
theses.degree.grantorkatedra řídicí technikycze
theses.degree.programmeKybernetika a robotikacze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam