Zobrazit minimální záznam

Safety Acoustic Warning System



dc.contributor.advisorSkalický Petr
dc.contributor.authorJakub Rösler
dc.date.accessioned2020-06-10T13:57:54Z
dc.date.available2020-06-10T13:57:54Z
dc.date.issued2020-06-10
dc.identifierKOS-860414375005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/87773
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá vývojem akustické části datově ovládaného výstražného zabezpečení pro přechod kolejí (VZPK). Zařízení je navrženo tak, aby splňovalo podmínky norem pro drážní zařízení, z nichž vyplývají požadavky na bezpečnost komunikace, vnitřního zpracování dat a kontrolu výstupu. Tyto požadavky vedou na uspořádání 2oo2 (two-out-of-two), ve kterém je informace ze dvou oddělených datových linek zpracovávána ve dvou nezávislých větvích, které se obě podílejí na generování výstupního signálu. Výstupy z obou větví jsou bezpečně sloučeny a výsledný signál je přiveden do elektroakustického měniče (EAM). Proud přiváděný do EAM je monitorován dvěma snímacími obvody a v obou větvích nezávisle vyhodnocován.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the development of an acoustic part of a data-controlled rail crossing warning system. The device is designed to meet the standards for railway applications, which state requirements for safety-related communication, internal data processing and output monitoring. These requirements lead to a 2oo2 (two-out-of-two) architecture, where the data from two independent data lines are processed by two independent branches, which both participate on the output signal generation. Signals from the both branches are safely combined and used for electroacoustic transducer excitation. The current to~the transducer is monitored by two separate circuits and evaluated independently by both branches.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectPřechod kolejícze
dc.subjectbezpečnostcze
dc.subjectsignalizace pro nevidomécze
dc.subjectdrážní zařízenícze
dc.subjectRailway crossingeng
dc.subjectsafetyeng
dc.subjectsignalling for visually impairedeng
dc.subjectrailway applicationseng
dc.titleBezpečná akustická výstražná signalizacecze
dc.titleSafety Acoustic Warning Systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeMáša Pavel
theses.degree.disciplineVysokofrekvenční a digitální technikacze
theses.degree.grantorkatedra radioelektronikycze
theses.degree.programmeOtevřené elektronické systémycze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam