Typy nákupní kategorie "Bottleneck" v českých a slovenských podnicích
Types Of "Bottleneck" Purchase Category in Czech and Slovak Companies
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Anita Skotnicová
Vedoucí práce
Vašek Jan
Oponent práce
Klézl Vojtěch
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Diplomová práce se zabývá řízením nákupu pomocí nákupních portfolií, se zaměřením na kategorii typu Bottleneck. Práce je rozdělena na dvě části. V prvním, teoretickém oddílu je představena problematika řízení nákupu pomocí portfolií a poté jsou popsány specifika uvedené kategorie. V praktické části je proveden průzkum, jehož výstupem je získání hlubších poznatků o této kategorii, pokus nalezení dalších subkategorií v rámci kategorie Bottleneck a identifikaci specifických nákupních strategií. The diploma thesis deals with purchasing management using purchase portfolios, with a focus on the Bottleneck category. The thesis is divided into two parts. The first, theoretical section introduces the issue of purchasing management using portfolios and then describes the specifics of the selected category. The practical part carries out a survey. The output should provide new findings about this category. It attempts to find other Bottleneck subcategories and identify specific purchasing strategies.
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]