Zobrazit minimální záznam

Internal Communication as a Strategic Management Tool



dc.contributor.advisorŠvecová Lenka
dc.contributor.authorZuzana Lepičová
dc.date.accessioned2020-02-06T23:52:06Z
dc.date.available2020-02-06T23:52:06Z
dc.date.issued2020-02-06
dc.identifierKOS-878879667105
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86606
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá zhodnocením a optimalizací interní komunikace a komunikačních nástrojů v konkrétní společnosti. Teoretická část zahrnuje kapitoly věnující se komunikaci, kultuře organizace, strategickému řízení a marketingovému výzkumu. K hlavním cílům práce patří popis komunikace, jejího významu při implementaci strategií, analýza a zhodnocení komunikačních nástrojů interní komunikace ve vybraných částech podniku a navržení zlepšení. Praktická část obsahuje aplikaci kvantitativního výzkumu v konkrétním podniku, podrobnou analýzu výsledků průzkumu interní komunikace včetně využívaných nástrojů, navržení optimalizace, následné kvalitativní šetření a analýzu rizik. Hlavním přínosem práce je detailní analýza současného stavu interní komunikace a navržená zlepšení pro daný podnik.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with the evaluation and optimization of internal communication and its tools in a specific company. The theoretical part includes chapters dealing with communication, organization culture, strategic management and marketing research. The main objectives of the thesis include the description of communication, its importance in the implementation of strategies, the analysis and the evaluation of communication tools of internal communication in selected parts of the company and suggestions for improvement. The practical part includes the application of quantitative research, the detailed analysis of the results of the internal communication survey, suggestions for optimization, qualitative research and the risk analysis. The main benefit of the thesis is a detailed analysis of the current state of the internal communication and proposed improvement for the company.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectinterní komunikacecze
dc.subjectkultura organizacecze
dc.subjectstrategické řízenícze
dc.subjectzměnycze
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectinternal communicationeng
dc.subjectculture of organizationeng
dc.subjectstrategic managementeng
dc.subjectchangeseng
dc.titleInterní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízenícze
dc.titleInternal Communication as a Strategic Management Tooleng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKellerová Mariana
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam