Interní komunikace jako jeden z nástrojů strategického řízení
Internal Communication as a Strategic Management Tool
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Zuzana Lepičová
Supervisor
Švecová Lenka
Opponent
Kellerová Mariana
Field of study
Projektové řízení inovací v podnikuStudy program
Řízení rozvojových projektůInstitutions assigning rank
oddělení manažerských studiíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Diplomová práce se zabývá zhodnocením a optimalizací interní komunikace a komunikačních nástrojů v konkrétní společnosti. Teoretická část zahrnuje kapitoly věnující se komunikaci, kultuře organizace, strategickému řízení a marketingovému výzkumu. K hlavním cílům práce patří popis komunikace, jejího významu při implementaci strategií, analýza a zhodnocení komunikačních nástrojů interní komunikace ve vybraných částech podniku a navržení zlepšení. Praktická část obsahuje aplikaci kvantitativního výzkumu v konkrétním podniku, podrobnou analýzu výsledků průzkumu interní komunikace včetně využívaných nástrojů, navržení optimalizace, následné kvalitativní šetření a analýzu rizik. Hlavním přínosem práce je detailní analýza současného stavu interní komunikace a navržená zlepšení pro daný podnik. The diploma thesis deals with the evaluation and optimization of internal communication and its tools in a specific company. The theoretical part includes chapters dealing with communication, organization culture, strategic management and marketing research. The main objectives of the thesis include the description of communication, its importance in the implementation of strategies, the analysis and the evaluation of communication tools of internal communication in selected parts of the company and suggestions for improvement. The practical part includes the application of quantitative research, the detailed analysis of the results of the internal communication survey, suggestions for optimization, qualitative research and the risk analysis. The main benefit of the thesis is a detailed analysis of the current state of the internal communication and proposed improvement for the company.
Collections
- Diplomové práce - 32116 [884]