ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav letadlové techniky
  • Diplomové práce - 12122
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Zástavba motoru Rotax 915 do UL letounu

Installation of the Rotax 915 in a UL aircraft

Typ dokumentu
diplomová práce
master thesis
Autor
Šimon Schreiber
Vedoucí práce
Helmich Martin
Oponent práce
Suk Filip
Studijní obor
Letadlová a kosmická technika
Studijní program
Letectví a kosmonautika
Instituce přidělující hodnost
ústav letadlové techniky



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Předkládaná diplomová práce obsahuje rozbor pohonného agregátu, jeho hmotnostní analýzu, rešerši předpisů, stanovení provozního a početního zatížení. Součástí diplomové práce je konstrukční návrh, model a výkresová dokumentace motorového lože, včetně pevnostní kontroly lože a instalace motorových systémů.
 
This diploma thesis analyses power unit of the light sport aircraft. It focuses on weight analysis, calculation of forces in the engine mount and calculates it’s strength under such conditions using the FEM analysis. The important part of the thesis is a design and installation of the engine and engine systems into an airframe in compliance with the actual legislation.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/86256
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.839Mb)
PRILOHA (69.74Kb)
PRILOHA (787.4Kb)
POSUDEK (427.9Kb)
POSUDEK (432.7Kb)
Kolekce
  • Diplomové práce - 12122 [162]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV