Zobrazit minimální záznam

Marketing Strategy of Company in Information Technologies



dc.contributor.advisorDobiáš Martin
dc.contributor.authorJakub Kašpar
dc.date.accessioned2020-01-30T23:52:11Z
dc.date.available2020-01-30T23:52:11Z
dc.date.issued2020-01-30
dc.identifierKOS-860412655805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86206
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá navržením a rozvojem marketingové strategie, která má sloužit pro vylepšení fungování a konkurenceschopnosti malé IT firmy. Práce popisuje obecné marketingové nástroje, jež jsou dále aplikovány v budování konkrétní marketingové strategie pro malou IT firmu. V práci je dále blíže popsán a analyzován počáteční stav firmy, představena analýza trhu, přiblíženy nově implementované postupy a zhodnoceny jejich přínosy.cze
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with a proposal and development of a marketing strategy, which is supposed to improve the operation and competitiveness of a small IT company. The study describes general marketing tools that are further applied in building a specific marketing strategy for a small IT business. There is also more closely described and analysed the origin state of the company, introduced a market analysis, new implemented approaches are portrayed and their benefits evaluated.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová strategiecze
dc.subjecte-shopcze
dc.subjecte-commercecze
dc.subjectinformační technologiecze
dc.subjectmalá firmacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing strategyeng
dc.subjecte-shopeng
dc.subjecte-commerceeng
dc.subjectinformation technologieseng
dc.subjectsmall businesseng
dc.titleMarketingová strategie malé firmy v oblasti informačních technologiícze
dc.titleMarketing Strategy of Company in Information Technologieseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeWiedeman Aleš
theses.degree.disciplineEkonomika a řízení elektrotechnikycze
theses.degree.grantorkatedra ekonomiky, manažerství a humanitních vědcze
theses.degree.programmeElektrotechnika, energetika a managementcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam