ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta informačních technologií
  • katedra softwarového inženýrství
  • Bakalářské práce - 18102
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vytvoření počítačové verze deskové hry v jazyce Java

Create a computer version of a board game in Java

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Petr Lohonka
Vedoucí práce
Pavlíček Josef
Oponent práce
Guth Ondřej
Studijní obor
Webové a softwarové inženýrství
Studijní program
Informatika
Instituce přidělující hodnost
katedra softwarového inženýrství



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Hlavním smyslem celé práce je převést deskovou hru Vzdušný souboj stíhačů do virtuální podoby webové aplikace. Nejdříve analyzuji danou problematiku z hlediska historie a existujících řešení, poté vytvořím základní návrh vlastní aplikace s pomocí architektonického vzoru MVP. Při implementaci je nejzajímavější komponentou hry umělá inteligence, která simuluje lidského protivníka. Frontend je proveden v moderním frameworku Vaadin, backend v klasickém jazyce Java. Celá aplikace je připravena na nástup technologie Progressive Web Apps a nasazena na aplikační server. V závěru nalezneme i návrhy pro budoucí rozvoj celé hry.
 
The main goal of my Bachelor's thesis is to transform the uniqu board game Dogfight to a web application. Firstly I analyze the history of board games and the technology, then I study some examples of existing solutions. After that I continue with the design of my own application, where I use the architectural pattern MVP. The most interesting part of the implementation is an artificial intelligence, which simulates a human opponent. Frontend is created with the modern framework Vaadin, backend is written in classic Java. The whole app is prepared for Progressive Web Apps and deployed on an application server. In the end of the whole work I suggest some future improvements for this app.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/86177
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (7.634Mb)
POSUDEK (138.7Kb)
POSUDEK (135.5Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 18102 [1745]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV