Vytvoření počítačové verze deskové hry v jazyce Java
Create a computer version of a board game in Java
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Petr Lohonka
Supervisor
Pavlíček Josef
Opponent
Guth Ondřej
Field of study
Webové a softwarové inženýrstvíStudy program
InformatikaInstitutions assigning rank
katedra softwarového inženýrstvíRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Hlavním smyslem celé práce je převést deskovou hru Vzdušný souboj stíhačů do virtuální podoby webové aplikace. Nejdříve analyzuji danou problematiku z hlediska historie a existujících řešení, poté vytvořím základní návrh vlastní aplikace s pomocí architektonického vzoru MVP. Při implementaci je nejzajímavější komponentou hry umělá inteligence, která simuluje lidského protivníka. Frontend je proveden v moderním frameworku Vaadin, backend v klasickém jazyce Java. Celá aplikace je připravena na nástup technologie Progressive Web Apps a nasazena na aplikační server. V závěru nalezneme i návrhy pro budoucí rozvoj celé hry. The main goal of my Bachelor's thesis is to transform the uniqu board game Dogfight to a web application. Firstly I analyze the history of board games and the technology, then I study some examples of existing solutions. After that I continue with the design of my own application, where I use the architectural pattern MVP. The most interesting part of the implementation is an artificial intelligence, which simulates a human opponent. Frontend is created with the modern framework Vaadin, backend is written in classic Java. The whole app is prepared for Progressive Web Apps and deployed on an application server. In the end of the whole work I suggest some future improvements for this app.
Collections
- Bakalářské práce - 18102 [1745]