Zobrazit minimální záznam

Advanced rigging techniques in Maya and Unity 3D



dc.contributor.advisorSmetana Radek
dc.contributor.authorJakub Tkáč
dc.date.accessioned2020-01-28T23:51:46Z
dc.date.available2020-01-28T23:51:46Z
dc.date.issued2020-01-28
dc.identifierKOS-860412737005
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/86086
dc.description.abstractTato práce se zabývá podporou pokročilejších rigovacích technik v herním engine Unity. Jedná se zejména o podporu technik, které jsou známé pod pojmy „twist joints“ a „interpolation joints“. V rámci této práce proto byly vytvořeny knihovny v programu Autodesk Maya a Unity, s jejichž pomocí bude možné tyto techniky vytvořit a poté přenést do Unity. Díky nim je možné dosáhnout v herním engine přesnějších deformací, a tím zajistit pro diváka lepší zážitek. Součástí práce je také porovnání výsledků na postavách bez pokročilejších technik a s pokročilejšími technikami.cze
dc.description.abstractThe goal of this thesis was to create advanced rigging techniques for game engine Unity. It allows techniques known as “twist joints” and “interpolation joints” to be used in Unity. In order to achieve this goal, libraries in Autodesk Maya and Unity had to be made which allowed the creation of these techniques and their import into Unity. Thanks to that it is possible to achieve more precise deformations in the game engine which creates a better gaming experience for the player. The last part of the thesis was a comparative analysis of characters with and without advanced techniques used on them.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectRigovánícze
dc.subjectpokročilejší rigovací technikycze
dc.subjectAutodesk Mayacze
dc.subjectUnitycze
dc.subjectRiggingeng
dc.subjectadvanced rigging techniqueseng
dc.subjectAutodesk Mayaeng
dc.subjectUnityeng
dc.titlePodpora pokročilejších rigovacích technik pro herní engine Unity3Dcze
dc.titleAdvanced rigging techniques in Maya and Unity 3Deng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeSedláček David
theses.degree.disciplinePočítačová grafikacze
theses.degree.grantorkatedra počítačové grafiky a interakcecze
theses.degree.programmeOtevřená informatikacze


Soubory tohoto záznamu









Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam