Podnikatelský plán samoobslužné bezkontaktní myčky aut
The Business Plan for Self-service Contatcless Car Washes
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Nela Veselá
Vedoucí práce
Veber Jaromír
Oponent práce
Bronec Oldřich
Studijní obor
Projektové řízení inovací v podnikuStudijní program
Řízení rozvojových projektůInstituce přidělující hodnost
oddělení manažerských studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Hlavním cílem této diplomové práce, která nese název "Podnikatelský plán samoobslužné bezkontaktní myčky aut" je vytvořit reálný podnikatelský plán na vybudování a provozování samoobslužné bezkontaktní myčky ve vybrané lokalitě hlavního města Prahy. Předmětem zpracování je komplexní marketingová analýza makroprostředí (PESTEL analýza) a mikroprostředí (Porterova analýza pěti sil), dále strategická analýza (SWOT analýza) zaměřená na silné a slabé stránky společnosti, příležitosti a hrozby plynoucí z externího prostředí, analýza zákazníků podpořená marketingovým průzkumem. Součástí podnikatelského plánu je i finanční plán, který tvoří tři základní plánové finanční výkazy: rozvaha, výkaz zisku a ztrát a výkaz peněžních toků. Výstupy finančního plánu jsou následně hodnoceny vybranými finančními ukazateli (rentabilita, aktivita, zadluženost, likvidita) a ekonomickým ukazateli (ČSH, VVP). The main goal of this thesis, entitled "The Business Plan for Self-service Contactless Car Wash", is to create a real business plan for building and operating a self-service contactless dishwasher in a selected area of Prague. The subject of this thesis is complex marketing analysis of macro-environment (PESTEL analysis) and micro-environment (Porter's analysis of five forces), strategic analysis (SWOT analysis) focused on strengths and weaknesses of the company, opportunities and threats arising from external environment, customer analysis supported by marketing research. The business plan also includes a financial plan consisting of three basic plan financial statements: balance sheet, profit and loss statement and cash flow statement. The financial plan outputs are subsequently evaluated by selected financial indicators (profitability, activity, indebtedness, liquidity) and economic indicators (NPV, IRR).
Kolekce
- Diplomové práce - 32116 [895]