Zobrazit minimální záznam

Marketing Communication Plan for Non-profit Organization



dc.contributor.advisorKrálová Petra
dc.contributor.authorMatěj Heřman
dc.date.accessioned2019-09-06T22:51:56Z
dc.date.available2019-09-06T22:51:56Z
dc.date.issued2019-09-06
dc.identifierKOS-780409348305
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85222
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá návrhem plánu marketingové komunikace pro neziskovou organizaci Rodinné centrum Praha, z. s. Tato práce v první části představuje teoretické marketingové poznatky, které ve druhé části aplikuje na konkrétní případ neziskové organizace. Zde se tato práce zabývá situační analýzou současného stavu Rodinného centra Praha a jeho aktuálním nastavením marketingového mixu. Na základě této analýzy je pak sestaven konkrétní komunikační mix a vytvořen celkový plán marketingové komunikace.cze
dc.description.abstractThis thesis deals with the marketing communication strategy plan for the non-profit organization Rodinné centrum Praha, z. s. First part of this thesis introduces theoretical marketing findings, which are applied to the specific non-profit organization in the second part. In this part is situational analysis of the current state of Rodinné centrum Praha organisation and its current marketing mix described. Based on this analysis a specific communication mix is set up and concrete communication strategy plan is created.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectmarketingcze
dc.subjectmarketingová komunikacecze
dc.subjectkomunikační mixcze
dc.subjectnezisková organizacecze
dc.subjectrodinné centrumcze
dc.subjectRodinné centrum Prahacze
dc.subjectmarketingeng
dc.subjectmarketing communicationeng
dc.subjectcommunication mixeng
dc.subjectnon-profit organisationeng
dc.subjectfamily centereng
dc.subjectRodinné centrum Prahaeng
dc.titlePlán marketingové komunikace pro neziskovou organizacicze
dc.titleMarketing Communication Plan for Non-profit Organizationeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeJílková Petra
theses.degree.disciplineProjektové řízení inovací v podnikucze
theses.degree.grantoroddělení manažerských studiícze
theses.degree.programmeŘízení rozvojových projektůcze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam