ČVUT DSpace
  • Search DSpace
  • Čeština
  • Login
  • Čeština
  • Čeština
View Item 
  •   ČVUT DSpace
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
  • Czech Technical University in Prague
  • Masaryk Institute of Advanced Studies
  • Department of Manager Studies
  • Master Theses - 32116
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Plán marketingové komunikace pro neziskovou organizaci

Marketing Communication Plan for Non-profit Organization

Type of document
diplomová práce
master thesis
Author
Matěj Heřman
Supervisor
Králová Petra
Opponent
Jílková Petra
Field of study
Projektové řízení inovací v podniku
Study program
Řízení rozvojových projektů
Institutions assigning rank
oddělení manažerských studií



Rights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item record
Abstract
Tato diplomová práce se zabývá návrhem plánu marketingové komunikace pro neziskovou organizaci Rodinné centrum Praha, z. s. Tato práce v první části představuje teoretické marketingové poznatky, které ve druhé části aplikuje na konkrétní případ neziskové organizace. Zde se tato práce zabývá situační analýzou současného stavu Rodinného centra Praha a jeho aktuálním nastavením marketingového mixu. Na základě této analýzy je pak sestaven konkrétní komunikační mix a vytvořen celkový plán marketingové komunikace.
 
This thesis deals with the marketing communication strategy plan for the non-profit organization Rodinné centrum Praha, z. s. First part of this thesis introduces theoretical marketing findings, which are applied to the specific non-profit organization in the second part. In this part is situational analysis of the current state of Rodinné centrum Praha organisation and its current marketing mix described. Based on this analysis a specific communication mix is set up and concrete communication strategy plan is created.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/85222
View/Open
PLNY_TEXT (6.450Mb)
PRILOHA (18.33Mb)
POSUDEK (800.9Kb)
POSUDEK (118.6Kb)
Collections
  • Diplomové práce - 32116 [933]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Useful links

CTU in PragueCentral library of CTUAbout CTU Digital LibraryResourcesStudy and library skillsResearch support

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV