Zobrazit minimální záznam

Deploying Microsoft Teams for Teaching (Pupil Case Study)



dc.contributor.advisorMynaříková Lenka
dc.contributor.authorLucie Šindlerová
dc.date.accessioned2019-09-06T22:51:55Z
dc.date.available2019-09-06T22:51:55Z
dc.date.issued2019-09-06
dc.identifierKOS-785934420505
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/85218
dc.description.abstractBakalářská práce Zavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků) se dívá na dané téma očima žáků, kteří jsou ovlivňováni zaváděním nového komunikačního nástroje s principy sociální sítě Microsoft Teams do výuky několika předmětů jako nástroje pro řízení výuky a komunikaci s učitelem. Práce se zabývá komunikací a sociálním vztahy mezi žáky a učitelem. Zkoumá, jaký dopad má zavedení elektronického komunikačního nástroje pro řízení výuky na komunikaci žáka, na vztah žáka a učitele a na osvojování si práce a dovedností v tomto nové elektronické komunikační platformě.cze
dc.description.abstractBachelor´s thesis called Deploying Microsoft Teams for Teaching (Case Study of Pupils) looks at the topic through the eyes of pupils who are influenced by the introduction of a new communication tool with the principles of the Microsoft Teams social network into several subjects. The thesis deals with communication and social relations between pupils and teacher. It examines the impact of introducing an electronic communication management tool on pupil communication, pupil-teacher relationship, and learning and working in this new electronic communication platform.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectMicrosoft Teamscze
dc.subjectsociální sítěcze
dc.subjectdigitalizace výukycze
dc.subjectkomunikační kanálycze
dc.subjectprostředí třídycze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectsociální vztahycze
dc.subjectinterakcecze
dc.subjecttechnologiecze
dc.subjectMicrosoft Teamseng
dc.subjectsocial networkseng
dc.subjectdigitization of educationeng
dc.subjectcommunication channelseng
dc.subjectclass environmenteng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectsocial relationseng
dc.subjectinteractioneng
dc.subjecttechnologyeng
dc.titleZavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků)cze
dc.titleDeploying Microsoft Teams for Teaching (Pupil Case Study)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeVoda Jan
theses.degree.disciplineUčitelství praktického vyučování a odborného výcvikucze
theses.degree.grantoroddělení pedagogických a psychologických studiícze
theses.degree.programmeSpecializace v pedagogicecze


Soubory tohoto záznamu





Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam