Zavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků)
Deploying Microsoft Teams for Teaching (Pupil Case Study)
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Lucie Šindlerová
Vedoucí práce
Mynaříková Lenka
Oponent práce
Voda Jan
Studijní obor
Učitelství praktického vyučování a odborného výcvikuStudijní program
Specializace v pedagogiceInstituce přidělující hodnost
oddělení pedagogických a psychologických studiíPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce Zavádění aplikace Microsoft Teams do výuky (případová studie žáků) se dívá na dané téma očima žáků, kteří jsou ovlivňováni zaváděním nového komunikačního nástroje s principy sociální sítě Microsoft Teams do výuky několika předmětů jako nástroje pro řízení výuky a komunikaci s učitelem. Práce se zabývá komunikací a sociálním vztahy mezi žáky a učitelem. Zkoumá, jaký dopad má zavedení elektronického komunikačního nástroje pro řízení výuky na komunikaci žáka, na vztah žáka a učitele a na osvojování si práce a dovedností v tomto nové elektronické komunikační platformě. Bachelor´s thesis called Deploying Microsoft Teams for Teaching (Case Study of Pupils) looks at the topic through the eyes of pupils who are influenced by the introduction of a new communication tool with the principles of the Microsoft Teams social network into several subjects. The thesis deals with communication and social relations between pupils and teacher. It examines the impact of introducing an electronic communication management tool on pupil communication, pupil-teacher relationship, and learning and working in this new electronic communication platform.
Kolekce
- Bakalářské práce - 32151 [1228]