Návrh obchodního plánu podniku produkujícího relaxační pomůcky
Business plan proposal of an enterprise producing relaxing gadgets
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Petr Teplý
Vedoucí práce
Žilka Miroslav
Oponent práce
Peterka Tomáš
Studijní obor
Řízení a ekonomika podnikuStudijní program
Strojní inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav řízení a ekonomiky podnikuPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Teoretická část obsahuje popis forem ochrany duševního vlastnictví relevantních pro průmyslovou výrobu, tedy patent, užitný a průmyslový vzor a ochrannou známku. Dále popisuje obsah business plánu, tedy marketingovou analýzu, finanční plán, analýzu rizik a strategii podniku Praktická část začíná popisem produktu, jeho historickým vývojem, výrobou a kalkulací nákladů. Následuje marketingová analýza obsahující: PESTLE analýzu, analýzu trhu, analýzu konkurence, analýzu zákazníka, SWOT analýzu a marketingový mix. V rámci finančního plánu je představeno několik variant budoucího vývoje. Business plán končí nástinem strategie podniku. Poslední kapitola je návrh ochrany duševního vlastnictví. Theoretical section involves description of a selected forms of intellectual property, relevant to industrial production. Furthermore, there is a description of business plan and its parts: marketing analysis, financial plan, risk analysis and enterprise strategy Practical section starts with description of the product, its development, production and cost calculation. Next part is the marketing analysis involving PESTLE analysis, market analysis, competition analysis and customer analysis. Financial plan describes various ways of future development. Business plan ends with outline of enterprise strategy. Last chapter presents a proposal of intellectual property protection.
Kolekce
- Diplomové práce - 12138 [160]