Návrh obchodního plánu podniku produkujícího relaxační pomůcky
Business plan proposal of an enterprise producing relaxing gadgets
Type of document
diplomová prácemaster thesis
Author
Petr Teplý
Supervisor
Žilka Miroslav
Opponent
Peterka Tomáš
Field of study
Řízení a ekonomika podnikuStudy program
Strojní inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav řízení a ekonomiky podnikuRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Teoretická část obsahuje popis forem ochrany duševního vlastnictví relevantních pro průmyslovou výrobu, tedy patent, užitný a průmyslový vzor a ochrannou známku. Dále popisuje obsah business plánu, tedy marketingovou analýzu, finanční plán, analýzu rizik a strategii podniku Praktická část začíná popisem produktu, jeho historickým vývojem, výrobou a kalkulací nákladů. Následuje marketingová analýza obsahující: PESTLE analýzu, analýzu trhu, analýzu konkurence, analýzu zákazníka, SWOT analýzu a marketingový mix. V rámci finančního plánu je představeno několik variant budoucího vývoje. Business plán končí nástinem strategie podniku. Poslední kapitola je návrh ochrany duševního vlastnictví. Theoretical section involves description of a selected forms of intellectual property, relevant to industrial production. Furthermore, there is a description of business plan and its parts: marketing analysis, financial plan, risk analysis and enterprise strategy Practical section starts with description of the product, its development, production and cost calculation. Next part is the marketing analysis involving PESTLE analysis, market analysis, competition analysis and customer analysis. Financial plan describes various ways of future development. Business plan ends with outline of enterprise strategy. Last chapter presents a proposal of intellectual property protection.
Collections
- Diplomové práce - 12138 [177]