Laděný sací systém pro existující karburátorový motor
Tuned intake system for a real carburettor engine
Type of document
bakalářská prácebachelor thesis
Author
Valery Martyuk
Supervisor
Macek Jan
Opponent
Doleček Vít
Field of study
bez oboruStudy program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstitutions assigning rank
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelRights
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním výkonu zážehového nepřeplňovaného spalovacího motoru úpravou sacího potrubí pro závodní aplikaci v soutěžích rallye. Jsou rozebraný teoretický zásady lazení potrubí a provedené simulace různých variant potrubí v softwaru GT-Suite. This thesis is describing power tuning of naturally aspirated spark-ignition internal combustion engine by tuning intake manifolds for racing applications in rallye class events. Theoretical basics of power tuning are described and simulations of different kinds of manifolds are made in CFD simulation software GT-Suite.
Collections
- Bakalářské práce - 12120 [293]