Laděný sací systém pro existující karburátorový motor
Tuned intake system for a real carburettor engine
Typ dokumentu
bakalářská prácebachelor thesis
Autor
Valery Martyuk
Vedoucí práce
Macek Jan
Oponent práce
Doleček Vít
Studijní obor
bez oboruStudijní program
Teoretický základ strojního inženýrstvíInstituce přidělující hodnost
ústav automobilů, spalovacích motorů a kolejových vozidelPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Bakalářská práce se zabývá zvyšováním výkonu zážehového nepřeplňovaného spalovacího motoru úpravou sacího potrubí pro závodní aplikaci v soutěžích rallye. Jsou rozebraný teoretický zásady lazení potrubí a provedené simulace různých variant potrubí v softwaru GT-Suite. This thesis is describing power tuning of naturally aspirated spark-ignition internal combustion engine by tuning intake manifolds for racing applications in rallye class events. Theoretical basics of power tuning are described and simulations of different kinds of manifolds are made in CFD simulation software GT-Suite.
Kolekce
- Bakalářské práce - 12120 [297]