ČVUT DSpace
  • Prohledat DSpace
  • English
  • Přihlásit se
  • English
  • English
Zobrazit záznam 
  •   ČVUT DSpace
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav strojírenské technologie
  • Bakalářské práce - 12133
  • Zobrazit záznam
  • České vysoké učení technické v Praze
  • Fakulta strojní
  • ústav strojírenské technologie
  • Bakalářské práce - 12133
  • Zobrazit záznam
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Vliv povrchové vrstvy AlSi na průběh svařovacího procesu

The effect of the AlSi surface layer on welding process

Typ dokumentu
bakalářská práce
bachelor thesis
Autor
Vojtěch Haala
Vedoucí práce
Kolařík Ladislav
Oponent práce
Ježek Štěpán
Studijní obor
Technologie, materiály a ekonomika strojírenství
Studijní program
Výroba a ekonomika ve strojírenství
Instituce přidělující hodnost
ústav strojírenské technologie



Práva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Vysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznam
Abstrakt
Tato bakalářské práce se věnuje problematice odporového bodového svařování v automobilovém průmyslu. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická, která popisuje metodu odporového bodového svařování, popis materiálů pro automobilové karosérie se zaměřením na vysoko-pevné ocelové plechy se zaměřením zejména na materiál 22MnB5 a jejich povrchové úpravy. Druhá část je experimentální. Experimentální část se zaměřuje na vliv povrchové vrstvy Al-Si během svařovacího procesu, za tepla tvářené oceli 22MnB5 s různým tepelným zpracováním. Vzorky byly svařeny v laboratoři odporového bodového svařování na ČVUT v Praze.
 
The bachelor thesis is dedicated to resistence spot welding at automotive industry. This thesis has been completed from two parts. The first part is theoretical, which describe the method of resistence spot welding, a description of automotive body materials with a focus high-strength steel sheets especially on 22MnB5 and their surface finishes. The second part is experimental. The experimental part focuses on the effect of the surface layer of Al-Si during the welding process, hot-welded 22MnB5 steel with different the attreatment. Samples were welded in resistence welding laboratory at CTU in Prague.
 
URI
http://hdl.handle.net/10467/84797
Zobrazit/otevřít
PLNY_TEXT (3.314Mb)
POSUDEK (902.7Kb)
POSUDEK (119.3Kb)
Kolekce
  • Bakalářské práce - 12133 [290]

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV
 

 

Užitečné odkazy

ČVUT v PrazeÚstřední knihovna ČVUTO digitální knihovně ČVUTInformační zdrojePodpora studiaPodpora publikování

Procházet

Vše v DSpaceKomunity a kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slovaTato kolekceDle data publikováníAutořiNázvyKlíčová slova

Můj účet

Přihlásit se

České vysoké učení technické v Praze copyright © 2016 

DSpace software copyright © 2002-2016  Duraspace

Kontaktujte nás | Vyjádření názoru
Theme by 
@mire NV