Zobrazit minimální záznam

The effect of the AlSi surface layer on welding process



dc.contributor.advisorKolařík Ladislav
dc.contributor.authorVojtěch Haala
dc.date.accessioned2019-08-23T22:52:06Z
dc.date.available2019-08-23T22:52:06Z
dc.date.issued2019-08-23
dc.identifierKOS-783985696405
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/84797
dc.description.abstractTato bakalářské práce se věnuje problematice odporového bodového svařování v automobilovém průmyslu. Práce se skládá ze dvou částí. První část je teoretická, která popisuje metodu odporového bodového svařování, popis materiálů pro automobilové karosérie se zaměřením na vysoko-pevné ocelové plechy se zaměřením zejména na materiál 22MnB5 a jejich povrchové úpravy. Druhá část je experimentální. Experimentální část se zaměřuje na vliv povrchové vrstvy Al-Si během svařovacího procesu, za tepla tvářené oceli 22MnB5 s různým tepelným zpracováním. Vzorky byly svařeny v laboratoři odporového bodového svařování na ČVUT v Praze.cze
dc.description.abstractThe bachelor thesis is dedicated to resistence spot welding at automotive industry. This thesis has been completed from two parts. The first part is theoretical, which describe the method of resistence spot welding, a description of automotive body materials with a focus high-strength steel sheets especially on 22MnB5 and their surface finishes. The second part is experimental. The experimental part focuses on the effect of the surface layer of Al-Si during the welding process, hot-welded 22MnB5 steel with different the attreatment. Samples were welded in resistence welding laboratory at CTU in Prague.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectodporové bodové svařovánícze
dc.subjectautomobilový průmyslcze
dc.subjectAl-Sicze
dc.subject22MnB5cze
dc.subjectresistance spot weldingeng
dc.subjectautomotive industryeng
dc.subjectAl-Sieng
dc.subject22MnB5eng
dc.titleVliv povrchové vrstvy AlSi na průběh svařovacího procesucze
dc.titleThe effect of the AlSi surface layer on welding processeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.typebachelor thesiseng
dc.contributor.refereeJežek Štěpán
theses.degree.disciplineTechnologie, materiály a ekonomika strojírenstvícze
theses.degree.grantorústav strojírenské technologiecze
theses.degree.programmeVýroba a ekonomika ve strojírenstvícze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam