Konstrukční návrh podvozku nekonvenčního UL letounu
Design of ultralight aircraft landing gear
Typ dokumentu
diplomová prácemaster thesis
Autor
Pavel Glončák
Vedoucí práce
Barák Karel
Oponent práce
Kučera Jaromír
Studijní obor
Letadlová a kosmická technikaStudijní program
Letectví a kosmonautikaInstituce přidělující hodnost
ústav letadlové technikyPráva
A university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.html
Metadata
Zobrazit celý záznamAbstrakt
Cílem této diplomové práce je konstrukční návrh podvozku nekonvenčního ultralehkého letounu dle stavebního předpisu UL2- I.Část, který stanovuje zatěžovací případy všech druhů přistání vyskytujících se v provozu, ze kterého se stanoví početní zatížení. Následuje dimenzování sestavy podvozku, návrh kinematiky, hmotový rozbor a pevnostní kontrola. The aim of this diploma thesis is to design a Landing gear of an unconventional ultralight airplane according to building standard UL2-I. Part, which sets the load cases of all kinds of landings occurring in operation, from which the load is determined. Following are the LG assembly design, kinematics design, mass analysis and strength control.
Kolekce
- Diplomové práce - 12122 [156]