Zobrazit minimální záznam

Reliability Analysis of the Unmanned Aircraft's Fail-safe System



dc.contributor.advisorHulínská Šárka
dc.contributor.authorAdam Kleczatský
dc.date.accessioned2019-06-21T22:52:56Z
dc.date.available2019-06-21T22:52:56Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifierKOS-877152064605
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83674
dc.description.abstractDiplomová práce pomocí praktického experimentu ověřuje spolehlivost systému failsafe bezpilotního letadla na základě změřených dat a jejich vyhodnocení. V rámci praktické části hodnotí měřené parametry, které jsou svou povahou zásadní pro vyhodnocení a vytváří ucelený pohled na celkovou spolehlivost letadlového systému. Práce deklaruje, že při zachování určitých bezpečnostních opatření je současná provozní spolehlivost bezpilotního letadla, resp. jeho systému, jež byl předmětem experimentu, na velké úrovni. Zároveň předkládá parametry, jejichž existence v provozním prostředí celkovou spolehlivost snižuje a mají přímý dopad na konečnou bezpečnost letu. V tomto ohledu také práce obsahuje analýzu rizik, k jejichž identifikaci došlo během experimentu. Identifikovaná rizika jsou kvantifikována a také je za těmito účely vytvořen interaktivní nástroj pro kvantifikaci rizik v oblasti bezpilotního létání, s potenciálem pro volné užití leteckou veřejností.cze
dc.description.abstractThe diploma thesis makes use of a practical experiment to verify reliability of an unmanned aircraft failsafe system based on measured data and their evaluation. The practical part assesses the measured parameters, which by their nature are essential for evaluation, and creates a comprehensive view of overall reliability of the aircraft system. The work declares that while maintaining certain security measures, the current operational reliability of the unmanned aircraft or its system, which was the subject of the experiment, at a high level. At the same time the thesis presents parameters the existence of which in the operating environment reduces overall reliability and has a direct impact on final flight safety. In this respect, the work also includes an analysis of the risks identified during the experiment. The identified risks are quantified and an interactive tool for quantifying risks in the field of unmanned flying, with a potential for free use by the airline, is also created for these purposes.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectbezpilotní letadlocze
dc.subjectbezpilotní systémcze
dc.subjectfailsafe systémcze
dc.subjectspolehlivostcze
dc.subjectrizikocze
dc.subjectunmanned aircrafteng
dc.subjectunmanned aerial systemeng
dc.subjectfailsafe systemeng
dc.subjectreliabilityeng
dc.subjectriskeng
dc.titleAnalýza spolehlivosti failsafe systému bezpilotního letadlacze
dc.titleReliability Analysis of the Unmanned Aircraft's Fail-safe Systemeng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereePlaček Petr
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam