Zobrazit minimální záznam

Resilience Assesment Grid in Production of Aircraft Components



dc.contributor.advisorLališ Andrej
dc.contributor.authorFrederika Sekeľová
dc.date.accessioned2019-06-21T22:52:48Z
dc.date.available2019-06-21T22:52:48Z
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifierKOS-860692964805
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10467/83665
dc.description.abstractPredmetom tejto diplomovej práce je predstavenie konceptu bezpečnosti "Safety-II" a nástroja merania odolnosti systému Resilience Assessment Grid (RAG) a posúdenie jeho aplikovania vo výrobe lietadlovej techniky. Pre posúdenie je v práci vytvorený špecifický model RAG zameraný na zmenový proces. Model RAG je podporený vytvorením BPMN a FRAM modelov, ktoré objasňujú vzťahy funkcií vnútri procesu. Výsledkom práce je vytvorenie profilu zmenového procesu v spoločnosti vyrábajúcej lietadlovú techniku, ktorej zmenový proces a proces schvaľovania návrhu na zmenu je riadený a zaznamenanie súčasného stavu štyroch potenciálov procesu pomocou navrhnutého modelu RAG.cze
dc.description.abstractThe subject of this master thesis is a presentation of the "Safety-II" concept and the resilience measuring tool Resilience Assessment Grid (RAG) and the evaluation of its application in the aircraft production. For the purpose of the evaluation of a specific RAG model for a change process is created. Model RAG is supported by creation of BPMN and FRAM models which clarify relations among the functions inside the management of change process. The outcome of the thesis is a creation of a change process profile in a company producing aircraft components, in which change process and approval of the engineering proposed change is managed, and a recording of a current state of four process potentials by creation of the RAG model.eng
dc.publisherČeské vysoké učení technické v Praze. Vypočetní a informační centrum.cze
dc.publisherCzech Technical University in Prague. Computing and Information Centre.eng
dc.rightsA university thesis is a work protected by the Copyright Act. Extracts, copies and transcripts of the thesis are allowed for personal use only and at one?s own expense. The use of thesis should be in compliance with the Copyright Act http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf and the citation ethics http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmleng
dc.rightsVysokoškolská závěrečná práce je dílo chráněné autorským zákonem. Je možné pořizovat z něj na své náklady a pro svoji osobní potřebu výpisy, opisy a rozmnoženiny. Jeho využití musí být v souladu s autorským zákonem http://www.mkcr.cz/assets/autorske-pravo/01-3982006.pdf a citační etikou http://knihovny.cvut.cz/vychova/vskp.htmlcze
dc.subjectResilience Assessment Gridcze
dc.subjectResilience engineeringcze
dc.subjectFRAMcze
dc.subjectriadenie bezpečnosticze
dc.subjectzmenový procescze
dc.subjectResilience Assessment Grideng
dc.subjectResilience engineeringeng
dc.subjectFRAMeng
dc.subjectSafety managementeng
dc.subjectChange processeng
dc.titleResilience Assessment Grid ve výrobě letadlové technikycze
dc.titleResilience Assesment Grid in Production of Aircraft Componentseng
dc.typediplomová prácecze
dc.typemaster thesiseng
dc.contributor.refereeKučera Antonín
theses.degree.disciplineProvoz a řízení letecké dopravycze
theses.degree.grantorústav letecké dopravycze
theses.degree.programmeTechnika a technologie v dopravě a spojíchcze


Soubory tohoto záznamu




Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam